środa, 12 stycznia 2011

Mech w domu




 Często pytano mnie jak robię takie zdjęcia – oto prosta receptura na ciekawe zdjęcie i udana kolorystykę.


 
Spacerując w poszukiwaniu ciekawych obiektów do fotografowanie znalazłam dość interesujący kawałek mchu na murku. Warunki jednak nie sprzyjały zrobieniu dobrego zdjęcia więc postanowiłam wyciąć interesujący mnie kawałek i zanieść do domu. Tam przygotowałam kilka ważnych elementów które miały duży wpływ na efekt końcowy a mianowicie:

-oświetlenie żarówkowe ( lampa biurkowa dość blisko)
-w tle kolorowa książka ( w tym wypadku różowa)
-zraszacz z wodą


Reszta zależy już od pomysłowości i wyobraźni. Warto popróbować. 
 
 
 Nikon D60/18-55mm/konwerter dcr-250
 

2 komentarze:

  1. Kolorki miłe dla oka – osobiście jednak jestem zwolennikiem zdjęć przyrody w jej naturalnym środowisku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisuję na komentarz po 3 lata hehehe . Powiem Ci szczerze, że kiedyś również byłam zwolennikiem naturalności jednak odkryłam coś takiego jak "zabawa" fotografią która również jest przyjemna i bardzo twórcza.
      Ważne jest to aby nie oszukiwać samego siebie wmawiając sobie i innym że " ja z tym zdjęciem nic nie robiłem " :) pozdrawiam

      Usuń